De Limited krijgt een exclusieve tweekleurige afwerking, wielen met een chroom afwerking, een nieuwe decoratie voor het instrumentenbord, verwarmde handvaten, een bagagedrager, aangepaste koffers, een 12V/15A stopcontact en vooral het “103ci” motorblok. Dit motorblok zagen we voor het eerst in 2008 op de CVO (Custom Vehicles Operations) modellen. Deze motor zal in 2011 ongetwijfeld ook voor andere modellen gebruikt worden, vooral nu de CVO modellen van 2010 uitgerust wordent 110ci, of 1.800cc motoren! Je begrijpt het al, er is nog wat marge voor de toekomstige modellen Evolutie van een evolutie
In 2009 werd het Touring gamma opgefrist met een gloednieuw chassis. Onze test van de Ultra Classic van 2009 maakte duidelijk dat dat een hele vooruitgang was. Wat is er dan nieuw voor 2010? Wat het rijplezier betreft vinden we de uitstekende “96ci” motor terug dat nu nog elastischer en nog gewilliger is. De twin moet het vooral van de lage en middelhoge toeren hebben, waarbij erg veel koppel vrijkomt. Tijdens het rijden voelden we het gewicht van de Electra met moeite, maar bij trage manoeuvres was het wel opletten geblazen. De Ultra Limited van zijn voetsteun halen vergt al heel wat inspanning..
Geen opmerkingen:
Een reactie posten